Päivää, hakemus.

Locked
Hyväksytty
267 views
Milloin aloitit sumurp:n pelaamisen jos olet jo aloittanut?: 7.8.2019

Hahmosi nimi: Joel Viljanen

Steam-id ja steam nimi: STEAM_0:0:85251791, Cursed jOLLe
Kauan olet pelannut palvelimella??: Vain pienen hetken

Ikä(vähintään 15)? Poikkeuksia saatetaan tehdä!: 04/14

Omistatko mikrofonia?: Kyllä.

Miksi haluat ylläpitoon?: Haluan ylläpitoon, koska haluan auttaa nousevaa yhteisöä pysymään puhtaana ihmisistä, jotka haluavat pilata ilon kaikilta. 
Myös, koska jokainen palvelin tarvitsee ylläpitoa onlinessa, pitämässä jonnet kurissa. Kokemusta minulta löytyy vain jonkin verran, mutta olen nopea oppimaan. Arkisin aikaa olisi noin 5-8h. Eniten olisin aktiivinen palvelimella viikonloppuisin, eli näin suoraan sanottuna, pystyisin olemaan paikalla kun kaikki olisivat ulkona juomassa jne. ja pelaajista nuorimmat olisivat kaaosta aiheuttamassa palvelimella. Olen kohtalaisen rento, mutta kun tarve tulee, osaan myös hoitaa asiat hyvään tahtiin. Haluaisin pitää pelin kaikille hauskana, ja moderoinnin kaikille osapuolille reiluna, paitsi jos tilanne vaatii muuta. Katseet kohti tulevaisuutta, toivotan onnea palvelimelle.
Päivän jatkoja.
Oletko ennen ollut ylläpitäjä jollakin palvelimella ja millä: En, mutta ArmA3 communityssa hetken aikaa moderaattori.

Kielitaito: suomi ja englanti.

Minä olen pelannut kanssasi suomirpllä ja olet ihan mukava kaveri, mutta minun mielestä et olisi valmis ylläpitäjäksi. 
Joten valitettavasti joudun antamaan, -Support. (ei mitään henkilökohtaista, oma mielipide vain.)

servun surma
+Support asiallinen kaveri ja uskon että osaat hommat 

&pierukuution 

servun surma
+ Support
Minusta olet oivallinen lisäys ylläpitoon

Miggo guusdonen
+Support mukava jätkä ja sopis hyvin ylläpitoon

Neutraali

Its my job to keep you safe
+Support
HYVÄKSYTTY