Niko Alen valvojahakemus

284 views
In game nimi:Niko Alen

Discord käyttäjänimi (vapaaehtoinen) :Pallokala | N.Alen <3

Ikä:15

Steamid:
STEAM_0:1:102725126

Aikaisempi kokemus ylläpidosta:Jotain pientä on.

Kerro itsetäsi (noin 100 sanaa) :
Olen 15v poika lahdesta ja olen pelannut gmod rpeetä 883 tuntia ja FiveM rpeetä 343 tuntia.
Olen itse rauhallinen ja mukava kaikille. Itse tykkään passiveRP:stä ja usein olen kaupungissa lokamies, Kuvia alhaalla mitä on lähipäivinä tullut puuhailtua.
Itselläni ei ole mitään rangaistuksia palveimella. Olisin reilu ja mukava ylläpitolainen, kävisin asiat huolella läpi ja en tekisi mitään hutasten vaan järjelä. 
Haluan moderaatoriksi koska haluan pitää servun tyhjänä perseilijöistä. Minulle on tärkeää että servulla saa rp:ttää rauhassa ja että kaikki saa rp:ttää ilman että kukaan sitä häritsee tai muuten vaan pilaa. Haluan myös avustaa uudenpia pelaajia joilla tulee mutkia matkaan.
 olisin ylläpidossa tasapuolinen, reilu,  noudattaisin sääntöjä, kuunteleva, sopivan tiukka, ymmärtäväinen ja toimisin palvelimen puolesta.. Tässä olis mun hakemus, jään odottamaan vastaustanne, jos hakemus Hylätään/Hyväksytään arvostan vastaustanne -NIko The lokamies 

JESSEN TEKEMÄT AUTON JA REKAT :)))))

+Support  

Miggo guusdonen
+Support en tiedä miksi oli poistettu hakemus mutta silti näyttää hyvältä tyypiltä

+Support

KIITOS PALAUTEESTA <3

+Support
+support Täydellistä ylläpito materiaalia osaa roolipelata ja ei tee sääntö rikkeitä <3

autisti paska
- Support

- NOX
-support muuten olisin laittanut + mutta sua ei näy ikinä palvelimella.

servun surma

Poistettu Pallokalan pyynnöstä koska kuulemma ei ikinä pääse ylläpitoon jos en poistaisi

autisti paska
Graniitti on mun lemppari kivilaji 

Mahone said previously:

Poistettu Pallokalan pyynnöstä koska kuulemma ei ikinä pääse ylläpitoon jos en poistaisi

Ok Ok

:D

Annettaa nyt perkele ees mahdollisuus Nikolle!

​​​​​Ei sitä tiiä vaikka tulis servun aktiivisin pelaaja 😀

ei muut mut +support!

Kuusela kuittaa
+support

Reply