[b][i]In game nimi:[/i][color=#f1c40f]Niko Alen[/color]
[i]Discord käyttäjänimi (vapaaehtoinen) :[color=#f1c40f]Pallokala | N.Alen <3[/color]
Ikä:[color=#f1c40f]15[/color]
Steamid:[/i][color=#f1c40f]STEAM_0:1:102725126[/color]
[i]Aikaisempi kokemus ylläpidosta:[color=#f1c40f]Jotain pientä on.[/color]
Kerro itsetäsi (noin 100 sanaa) :[/i][color=#f1c40f]Olen 15v poika lahdesta ja olen pelannut gmod rpeetä 883 tuntia ja FiveM rpeetä 343 tuntia.
Olen itse rauhallinen ja mukava kaikille. Itse tykkään passiveRP:stä ja usein olen kaupungissa lokamies, Kuvia alhaalla mitä on lähipäivinä tullut puuhailtua.
Itselläni ei ole mitään rangaistuksia palveimella. Olisin reilu ja mukava ylläpitolainen, kävisin asiat huolella läpi ja en tekisi mitään hutasten vaan järjelä.
Haluan moderaatoriksi koska haluan pitää servun tyhjänä perseilijöistä. Minulle on tärkeää että servulla saa rp:ttää rauhassa ja että kaikki saa rp:ttää ilman että kukaan sitä häritsee tai muuten vaan pilaa. Haluan myös avustaa uudenpia pelaajia joilla tulee mutkia matkaan.[/color] [color=#f1c40f]olisin ylläpidossa tasapuolinen, reilu, noudattaisin sääntöjä, kuunteleva, sopivan tiukka, ymmärtäväinen ja toimisin palvelimen puolesta.. Tässä olis mun hakemus, jään odottamaan vastaustanne, jos hakemus [/color][color=#e74c3c]Hylätään[/color]/[color=#2ecc71]Hyväksytään[/color][color=#f1c40f] arvostan vastaustanne -NIko The lokamies
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/613411074451963904/691295556701519952/rp_evocity_v33x0007.jpg[/img][img]https://cdn.discordapp.com/attachments/613411074451963904/691295722305355776/rp_evocity_v33x0008.jpg[/img][/color]
[color=#3498db]JESSEN TEKEMÄT AUTON JA REKAT :)))))[/color][/b]
In game nimi:Niko Alen
Discord käyttäjänimi (vapaaehtoinen) :Pallokala | N.Alen <3
Ikä:15
Steamid:STEAM_0:1:102725126
Aikaisempi kokemus ylläpidosta:Jotain pientä on.
Kerro itsetäsi (noin 100 sanaa) :Olen 15v poika lahdesta ja olen pelannut gmod rpeetä 883 tuntia ja FiveM rpeetä 343 tuntia.
Olen itse rauhallinen ja mukava kaikille. Itse tykkään passiveRP:stä ja usein olen kaupungissa lokamies, Kuvia alhaalla mitä on lähipäivinä tullut puuhailtua.
Itselläni ei ole mitään rangaistuksia palveimella. Olisin reilu ja mukava ylläpitolainen, kävisin asiat huolella läpi ja en tekisi mitään hutasten vaan järjelä.
Haluan moderaatoriksi koska haluan pitää servun tyhjänä perseilijöistä. Minulle on tärkeää että servulla saa rp:ttää rauhassa ja että kaikki saa rp:ttää ilman että kukaan sitä häritsee tai muuten vaan pilaa. Haluan myös avustaa uudenpia pelaajia joilla tulee mutkia matkaan. olisin ylläpidossa tasapuolinen, reilu, noudattaisin sääntöjä, kuunteleva, sopivan tiukka, ymmärtäväinen ja toimisin palvelimen puolesta.. Tässä olis mun hakemus, jään odottamaan vastaustanne, jos hakemus Hylätään/Hyväksytään arvostan vastaustanne -NIko The lokamies

JESSEN TEKEMÄT AUTON JA REKAT :)))))