Mahonen ylläpito hakemus

Locked
Hylätty
460 views
Pahoittelut kirjoitus virheistä ja hakemuksen pituudesta

Milloin aloitit sumurp:n pelaamisen jos olet jo aloittanut?:En ole koska palvelin ei ole auki

Hahmosi nimi:Kasper Pirinen

Steam-id ja steam nimi:STEAM_0:1:419349879 ja Mahone

Kauan olet pelannut palvelimella??:En yhtään

Ikä(vähintään 15)? Poikkeuksia saatetaan tehdä!:12 5kk päästä 13

Omistatko mikrofoonia?:Kyllä

Miksi haluat ylläpitoon?:Hei olen 12-vuotias poika lappeenrannasta. haluan ylläpitoon koska nämä hommat ovat kiinostaneet minua jo pitkään lisäksi ylläpito on täynnä hyviä tyyppejä. laittaisin sääntö rikkojat kuriin en antaisi edes parhaan kaverinikaan mingetellä menemään. olen ennen perseillyt esim. suomirp palvelimella mutta olen muuttunut en perseile rp servuilla enään pelaan niillä kunnolla. minulla on hieman kokemusta ylläpito hommista. mutta en ole hirveän kokenut. saatte heittää minut ylläpidosta jos en osaa hommaani.  omasta mielestäni minussa olisi potentiaalia olla hyvä ylläpitäjä. Osaan ottaa vastuun asiosta, olen mukava ihmisille.

Oletko ennen ollut ylläpitäjä jollakin palvelimella ja millä:olen fivem palvelimella ollut ylläpitäjä

Kielitaito:suomi, englanti ja hieman venäjää

autisti paska
- Support
Kun luin tämän hakemuksen niin  minusta et sovi ylläptoon. Mutta en minä sano että tämä oli huono hakemus  vain minusta et oikein sovi ylläpitoon.
Mutta ei sitä tiedä jos sinä pääsetkin. 

Miggo guusdonen
Hylätty

En näe sinua tällä hetkellä potentiaalisena ylläpidon jäsenenä mutta mieleni saattaa toki muuttua, jos osoitat potentiaalisuutta kun palvelin aukeaa.
Reply