Milloin aloitit sumurp:n pelaamisen jos olet jo aloittanut?: En ole ehtinyt, koska serveriä ei ole, mutta odotan innolla serverin aukeamista.
Hahmosi nimi:JeRe
Steam-id ja steam nimi: [code]STEAM_1:0:221448722[/code] JeRe
Kauan olet pelannut palvelimella??: 0 Tuntia
Ikä(vähintään 15)?: 17
Omistatko mikrofoonia?: Kyllä omistan.
Miksi haluat ylläpitoon?: Haluaisin ylläpitoon, jotta voisin nykyisten ylläpitolaisten kanssa parantaa kaikkien pelikokemusta. Olen tunnollinen ja luotettava. olen aktiivinen vähintään 3 tuntia päivässä. olen tasa-arvoinen kaikkia kohtaan. Enkä suutu koskaan.
Oletko ennen ollut ylläpitäjä jollakin palvelimella ja millä: Olen glowinglight dark rp ja kristalli, mutta en ehtinyt pelata ylläpitäjänä, koska serveri meni nurin. (kristallissa)
Kielitaito:Äidinkieleni on Suomi ja osaan myös englantia hyvin.
Ylläpitohakemuksen voi tehdä kuukauden välein!
Toivotamme sinulle onnea terv. sumurp:n ylläpito.
Milloin aloitit sumurp:n pelaamisen jos olet jo aloittanut?: En ole ehtinyt, koska serveriä ei ole, mutta odotan innolla serverin aukeamista.
Hahmosi nimi:JeRe
Steam-id ja steam nimi: STEAM_1:0:221448722
JeRe
Kauan olet pelannut palvelimella??: 0 Tuntia
Ikä(vähintään 15)?: 17
Omistatko mikrofoonia?: Kyllä omistan.
Miksi haluat ylläpitoon?: Haluaisin ylläpitoon, jotta voisin nykyisten ylläpitolaisten kanssa parantaa kaikkien pelikokemusta. Olen tunnollinen ja luotettava. olen aktiivinen vähintään 3 tuntia päivässä. olen tasa-arvoinen kaikkia kohtaan. Enkä suutu koskaan.
Oletko ennen ollut ylläpitäjä jollakin palvelimella ja millä: Olen glowinglight dark rp ja kristalli, mutta en ehtinyt pelata ylläpitäjänä, koska serveri meni nurin. (kristallissa)
Kielitaito:Äidinkieleni on Suomi ja osaan myös englantia hyvin.
Ylläpitohakemuksen voi tehdä kuukauden välein!
Toivotamme sinulle onnea terv. sumurp:n ylläpito.